ساعت 9:30 از مدرسه به سمت پل طبیعت حرکت کردیم.
بعد از وقفه ای کوتاه بر روی پل حرکت ما به سوی پارک طالقانی آغاز شد و در پارک از فرصت استفاده کردیمو به آب بازی پرداختیم.
حالا ظهر شد و وقت ناهار رسیده بود و بچه ها با کمک هم جوجه کباب رو آماده کردند و نوش جان کردیم.
بعد صرف ناهار به سمت موزه دفاع مقدس حرکت کردیم و تاریخ دفاع مقدس را با هم مرور کردیم.


































































۰ دیدگاه