به گزارش علیرضا اقوامی خبرنگار لاغر نشریه مدرسه دانش ، امروز روز آخر امتحانات بود و بعد از امتحان صبح دانش آموزان پایه هفتم و هشتم در دو نوبت پای صحبت دوستانی نشستند که از شهرداری منطقه 3 آمده بودند و قرار بود برای بچه ها از گل و گیاه بگویند . اساتید محترم ابتدا از اهمیت گل و گیاه و طبیعت برای بچه ها گفتند و بعد هم آموزشِ پرورش گیاهانی مثل تراریوم و انواع قارچ ها . در انتها هم بچه ها پذیرایی شدند و گلدان های کوچک تراریوم به آنها هدیه داده شد . همچنین قرار شد برای ترم بعد بچه هایی که مایل بودند گیاه تراریوم خود را در طرح گل و گلدان شرکت دهند …
این گل ها هم از طرف دوستان شهرداری منطقه 3 به مدیر طبیعت دوستِ مدرسه جناب آقای گودرزی اهدا شد . ضمنا دو طرف بر توسعه روابط سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، گُلی و غیره تأکید کردند :)




























۰ دیدگاه