موضوعات

تـــــــــعویــــــق مجــــــــدد حــــــداقل دو هفتــه ای بـــرگــزاری آزمـــــــــون ورودی مــــــدارس اسـتــعـــدادهـای درخــشــــان برای ورودی پایه 7 و پایه10


لغو آزمون روز جمعه 27 تیر

قرار بود این آزمون روز جمعه ۲۷تیرماه در ساعت ۹صبح برای ورودی پایه هفتم و در ساعت ۱۴برای پایه دهم برگزار ‌شود.

در شرایط کنونی همه ما ملزم به تبعیت از دستورالعمل های ستاد ملی کرونا هستیم، لذا علیرغم فراهم کردن همه مقدمات برگزاری آزمون در روز جمعه، براساس دستور ستاد ملی کرونا، این آزمون را با تاخیری حداقل دو هفته‌ای برگزار خواهیم کرد.

امسال در آزمون ورودی استعدادهای درخشان ۳۳۵هزار نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۱۷هزار و ۵۷۵نفر تکمیل ظرفیت پایه دهم و مابقی برای ورود به پایه هفتم در آزمون شرکت خواهند کرد.

تاکنون از330 هزار داوطلب حدود60 درصد یعنی معادل210 هزار نفر کارت ورود به جلسه امتحان خود را دریافت کرده اند.

آنچه ستاد ملی مدیریت کرونا می‌گوید صرفاً برای حفظ سلامتی مردم و کم شدن بار کاری کادر درمان است از این رو آزمون ما نیز با دو هفته به تاخیر در صورت مجوز ستاد ملی مدیریت کرونا ، برگزار خواهد شد

در شرایط غیر عادی است که باید به صورت ویژه و فوق‌العاده کار کنیم و اکنون نیز شرایط کشور ویژه است.باید تا جایی که ممکن است کارها را موازی پیش ببریم تا بتوانیم زمان بخریم،‌ بنابراین همه تلاش ما و همکاران ما این است که یک آزمون با سلامت کامل و حداقل نارضایتی برگزار کنیم.
————————————————————————————————————
ماخذ : گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان ( انتخاب و ویرایش توسط دفترمشاوره موسسه فرهنگی دانش – ج . ابراهیمی )

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید