موضوعات

ثبــت‌نام و انتـخاب رشته آزمون کارداني بـــه کارشنـاسي نـــــاپيـــوسته بـا آزمون و بـــــدون آزمون (صرفــــاً براساس ســوابــــق تـحصیــــلی ) ســال 1400 + جــداول رشتــــه ها

بدين وسيله به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته سال 1400 مي‌رساند که ثبت‌نام براي شرکت در اين آزمون، به صورت اينترنتي از روز يکشنبه مورخ 1400/03/23 آغاز خواهد شد و تا روز ‌يکشنبه مورخ 1400/03/30 ادامه خواهد يافت؛

بر اين اساس، ضرورت دارد که همه متقاضيان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيقدفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني:  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در اين آزمون اقدام نمايند. با توجه به اينکه ثبت نام و انتخاب رشته در اين آزمون، در يک مرحله انجام مي‌شود، متقاضيان مي‌بايست، همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل هاي تحصيلي خود در فرم تقاضانامه اينترنتي با توجه به رشته‌هاي اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمايند.

اطلاعيه تکميلي و همچنين دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام، در روز يکشنبه مورخ 1400/03/23 روي درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار خواهد گرفت.

متقاضيان لازم است که براي اطلاع از شرايط و ضوابط شرکت در اين آزمون و نوع پذيرش رشته‌هاي امتحاني با آزمون يا براساس سوابق تحصيلي «بدون آزمون»، دفترچه راهنماي مذکور را به دقت مطالعه نمايند. ضمناً آزمون آن دسته از رشته‌هايي که پذيرش آنها به صورت «با آزمون» است، در روز جمعه مورخ 1400/05/22 برگزار خواهد شد و فهرست رشته‌هاي امتحاني با ذکر نوع پذيرش آنها به شرح جداول شماره 1 و 2 ذيل اعلام مي‌گردد:

* پذيرش دانشجو در رشته‌هاي تحصيلي غيرپزشکي دانشگاه آزاد اسلامي و رشته‌هاي تحصيلي مهندسي بهداشت محيط دانشگاه مذکور، صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل کل دوره کارداني) متقاضيان و در ساير رشته‌هاي گروه پزشکي اين دانشگاه (شامل: تکنولوژي اتاق عمل، بهداشت عمومي، علوم آزمايشگاهي و مامايي )، براساس آزمون صورت مي‌گيرد. تاريخ، نحوه انتخاب رشته و همچنين کدرشته محل‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي، متعاقباً از طريق درگاه اطلاع رساني  مرکز  سنجش و پذيرش دانشگاه مذکور به اطلاع متقاضيان علاقه‌مند خواهد رسيد.

سازمان سنجش آموزش کشور 

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید