موضوعات

پاسخ به سوال ( اختصاصی- شماره 100 ) : چون شماره تلفن های شما پاسخ گو نیستند، آیا می شود به صورت کتبی پاسخ سوالات من را ارایه نمایید؟!

contact1-160x300

سوال:

با سلام دوباره
شماره تماس هاتون هیچ کدوم پاسخگو نیستند!!!!
میشه حالا همینجا جواب(سوال قبلی)منو بدید؟
خیلی ممنون میشم
( فرستاده شده توسط: narges kian)
پاسخ:

به نام خدا
وبا سلام

پاسخ اول:
با توجه به فعالیت های متنوع مرکز مشاوره و اینکه پاسخ گویی تلفنی، یکی از چند فعالیت مختلف دفترما می باشد، امکان اینکه تمام روزها و ساعات هفته پاسخ گوی تلفن های کاربران گرامی باشیم وجود ندارد!!! بلکه زمان مشخص و محدودی را برای این کار در نظر گرفته ایم. تا به حال نیز به سوالات خیلی از عزیزان دانش آموز، دانشجو ، اولیاء دانش آموزان و برخی از همکاران محترم پاسخ داده ایم.

پاسخ دوم :
همان طور که در پست تماس با ما اعلام کرده ایم؛ مسئول روابط عمومی همه روزه در ساعات مشخص شده،آماده دریافت پیغام شماست:
– روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8صبح تا 3 بعدازظهر
– روزهای پنج شنبه از ساعت 8 صبح تا 1 بعدازظهر
بنابراین در صورت عدم توفیق تماس مستقیم از طریق شماره داخلی دفتر مشاوره و در صورت تمایل، می توانید برای روابط عمومی پیغام (نام و تلفن) خود را اعلام بفرمایید تا با شما تماس بگیریم.
*شماره های روابط عمومی موسسه(ازطریق واحد راهنمایی قلهک ) ۲۲۶۰۳۱۴۹ و ۲۲۶۰۷۶۲۲ و ۲۲۶۰۸۳۸۰ و ۲۲۶۱۴۰۷۰ با داخلی 0 (صفر) می باشد.

پاسخ سوم:
با اینکه جواب برخی از سوالات کاربران گرامی به تفصیل در پست های مختلف سایت مرکزمشاوره موجود است باز با سوالات تکراری مواجه می شویم!!! بنابراین متنی است حتما قبل از تماس تلفنی و یا ارسال سوال خود، پست های مربوط به سوالتان را به دقت مطالعه کنید.

پاسخ چهارم:
وقتی که مساله ای نیاز به مشاوره تلفنی و یا به خصوص مشاوره حضوری دارد، چون جوانب متعددی داشته و نیازمند همفکری بیشتری در گفتگو بوده و توضیحات مفصلی را می طلبد، لذا با فرصت کمی که در اختیار داریم و محدودیتی که در نوشتن و تایپ وجود دارد، مطلب را نمی توان به روشنی بیان نمود. می باشد. بنابراین در صورت علاقه مندی به مشاوره تلفنی و یا حضوری، می توانید با دفترمشاوره(تنها در زمان های مشخص شده در پست تماس باما) در ارتباط باشید.
با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما
مسئول مرکزمشاوره موسسه آموزشی فرهنگی دانش
ابراهیمی

دیدگاه‌های این مطلب

2 دیدگاه دربارهٔ «پاسخ به سوال ( اختصاصی- شماره 100 ) : چون شماره تلفن های شما پاسخ گو نیستند، آیا می شود به صورت کتبی پاسخ سوالات من را ارایه نمایید؟!»

  1. سلام
    من در سال چهارم دبیرستان رشته انسانی در حال تحصیل هستم و هیچ علاقه ای به این رشته ندارم میتونم. ممکنه که تغیر رشته بدم به رشته تجربی لطفاً منو راهنمایی کنید

    1. جعفر ابراهیمی

      به نام خدا
      وبا سلام
      این سوال بسیار تکراری است و جواب مفصل و اقدامات لازم آن، در ذیل همین صفحه ای که سوال خود را مطرح کرده اید( صفحه تغییر رشته…در پاسخ به سوالات کاربران) و نیز در پست “پاسخ به سوالات عمومی و اختصاصی” آورده ایم، با دقت و حوصله مطالعه فرمایید. و در صورت سوال و ابهام و نیاز به مشاوره ، می توانید فقط از طریق تماس تلفنی سوالات خود را بپرسید.( زمان و شماره های تماس، در نوار مشکی بالای سایت در قسمت “تماس با ما” موجود است)
      سلامت و موفق باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید