موضوعات

نمونه برنامه ریزی ساعتی روزانه برای دانش آموزان دبیرستان

فایل پی دی اف (PDF) :
BnAmeriziye sAati-DbirestAn-PDF

دیدگاه‌های این مطلب

5 دیدگاه دربارهٔ «نمونه برنامه ریزی ساعتی روزانه برای دانش آموزان دبیرستان»

    1. جعفر ابراهیمی

      به نام خدا
      و باسلام
      آنچه که شما می خواهید در این یادداشت مختصر ما نمی گنجد و نیاز به جلسه مشاوره حضوری دارد. چون:
      برنامه ریزی کلیاتی دارد و جزئیاتی! کلیات آن در متون و کتاب هایی با عنوان؛ روشهای مطالعه ، برنامه ریزی درسی، مدیریت زمان به تفصیل بیان شده است. ما نیز در این مقاله براساس تجربه کار با دانش آموزان دبیرستانی یک نمونه از برنامه ریزی درسی را ارایه داده ایم.
      جزئیات برنامه ریزی، به ویژگی شخصی افراد بر می گردد. ویژ گی هایی چون عادات رفتاری، توان جسمی همچنین؛ پایه علمی شما در هر کدام از درس ها ،میزان استعداد یادگیری در هر یک از درس هااز عوامل بسیار مهم و تعیین کننده در برنامه ریزی درسی است.
      بنابراین؛ آنچه که مدنظر شماست، در جلسه مشاوره فردی با یک مشاوری که در برنامه ریزی درسی تخصص دارد، امکان خواهدداشت.
      *** در صورت سوال و ابهام، می توانید فقط از طریق تماس تلفنی سوالات خود را بپرسید.( زمان و شماره های تماس، در نوار مشکی بالای سایت در قسمت “تماس با ما” موجود است)
      سلامت و موفق باشید.

  1. سلام من فاطمه 14 ساله از تهران هستم و سوم راهنماییم و می خوام توی آزمون نمونه دولتی قبول شم ولی برنامه درسی خوبی ندارم ولی دنبال یه برنامه درسی خوب هستم که بتونه بهم کمک کنه که توی آزمون قبول شم از سایت شما دیدن کردم ولی چیز زیادی از برنامتون نفهمیدم اگه براتون امکان داره برنامتو رو برام ایمیل کنید ممنون میشم و دعاتون می کنم خیلی ممنون

    1. جعفر ابراهیمی

      به نام خدا
      و باسلام
      برنامه ریزی کلیاتی دارد و جزئیاتی! کلیات آن در متون و کتاب هایی با عنوان؛ روشهای مطالعه ، برنامه ریزی درسی، مدیریت زمان به تفصیل بیان شده است. ما نیز در این مقاله براساس تجربه کار با دانش آموزان دبیرستانی یک نمونه از برنامه ریزی درسی را ارایه داده ایم. اما آنچه که مدنظر شماست، در جلسه مشاوره فردی با یک مشاوری که در برنامه ریزی درسی تخصص دارد، امکان خواهدداشت. دلیل ما برای این پیشنهاد این است که بخشی از جزئیات برنامه ریزی، به ویژگی شخصی افراد بر می گردد. ویژ گی هایی چون عادات رفتاری، توان جسمی ،میزان استعداد در هر یک از درس ها و…
      *** در صورت سوال و ابهام، می توانید فقط از طریق تماس تلفنی سوالات خود را بپرسید.( زمان و شماره های تماس، در نوار مشکی بالای سایت در قسمت “تماس با ما” موجود است)
      سلامت و سعادتمند باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید