موضوعات

برای دانش‌آموزان زیر18سال واکسن موردتأییدی نداریم امّاتوانایی داریم تامعلمان را ازمرداد1400واکسینه کنیم.

– اگر واکسن در اختیار باشد می‌توان دانشجویان که بالای 18 سال هستند را واکسینه کرد اما برای دانش‌آموزان زیر 18 سال واکسن مورد تأییدی نداریم اما توانایی داریم از مردادماه معلمان را واکسینه کنیم و این موضوع جزو برنامه‌های اصلی ماست. همچنین از اواخر مردادماه نیز می‌توانیم رانندگان سرویس مدارس را واکسینه کنیم، تأکید دارم بحث «رعایت پروتکل ها» مهم است که باید به «مدیران» آموزش داده شود.

– باید اصل فعالیت ها را بر بازگشایی مدارس بگذاریم اما باید برنامه ریزی کنیم، تا زمانی که واکسن برای زیر ۱۸ساله‌ها در دسترس قرار گیرد، فعلاً به معلمان و کادر مدارس می‌توانیم واکسن بزنیم. دو کشور آمریکا و چین این کار را شروع کرده‌اند، اما تا واکسن در دسترس قرار بگیرد زمان می‌برد. باید اصل را بر این بگذاریم که در تمام ابعاد، برنامه ریزی کرده و دست به دست هم بدهیم تا یک بسته کاملی را برای بازگشایی مدارس، تهیه کنیم.

—————————————————————————————————————————————————————-

مراسم اختتامیه جشنواره و پویش مدافعان و سفیران سلامت در مجموعه ورزشی انقلاب تهران/دو شنبه24-3-1400/ علیرضا رئیسی/ معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش) 

#آموزش_و_پرورش#اخبارواطلاعیه#بهداشت_و_سلامت#پروتکل_بهداشتی

#واکسن#واکسن_سنین_زیر18سال#آسیب_شناسی

#تعلیم_و_تربیت#مدرسه#دوره_پیش_دبستان#دوره_دبستان#دوره_دبیرستان

#بازگشایی-مدارس#آیین_نامه_و_دستورالعمل

#دفترمشاوره_موسسه_فرهنگی_دانش

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید