موضوعات

نام نویسی مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان آغاز شد

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان مرکزی از آغاز نام نویسی مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان خبر داد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، «دکتراحمدحسینی» با اعلام این خبر افزود: داوطلبان آزمون سراسری سال 1397 که در رشته های دانشگاهی پذیرفته شده اند و یا پذیرفته نشده اند، می توانند از روز ‌دوشنبه 21 آبان لغایت یکشنبه 27 آبان ماه سال 1397به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.orgمراجعه و ضمن اطلاع از کدرشته‌های مربوط، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ، درکل کشور افزون بر 4 هزار نفر و در استان مرکزی بیش از 200 نفر جذب آموزش وپرورش خواهند شد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان مرکزی خاطر نشان کرد: داوطلبانی که در مرحله قبل حداقل نمره لازم در مصاحبه راکسب نکرده اند نیز می توانند مجددا کد رشته های مربوطه را انتخاب نمایند.

»»متن اطلاعیه سازمان سنجش««

جدول زمانی و نکات مهم :

  • مهلت انتخاب رشته : مهلت انتخاب رشته از روز دوشنبه 21  آبان ماه 1397 تا پایان روز شنبه 26 آبان ‌ماه 1397 می باشد
  • توجه ویژه : در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل انتخاب رشته را دوباره انجام دهید
  • توجه ویژه : انتخاب رشته شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل انتخاب رشته در یک صفحه مجزا از سیستم انتخاب رشته شماره پرونده 7 رقمی و رسید انتخاب رشته 15 رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت با مراجعه به سیستم پاسخگوییسئوال خود را مطرح نمایید. در غیر اینصورت داوطلبان می توانند با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند. 021-42163 ساعت پاسخ گویی از ساعت 8:30 صبح الی 12:30 و بعداز ظهر از ساعت 13:30 تا 15:30 بجز ایام تعطیل

چه کسانی می توانند انتخاب رشته کنند:

  • 1: داوطلبان بايد دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • 2: داوطلبان بايد حتما شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنما را داشته باشند
اطلاعیه های اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1397 را مطالعه نموده ام 
آدرس مراجعه :

http://register2.sanjesh.org/CSsartakmil97/

دیدگاه‌های این مطلب