موضوعات

قابل توجه متخصصین حوزه روان شناسی و هدایت تحصیلی (فراخوان ارسال مقاله برای پیک سنجش )

بدين وسيله به اطلاع مخاطبان و خوانندگان گرامي هفته‌نامه پيک‌سنجش مي‌رساند که هفته‌نامه پيک‌سنجش، آماده دريافت نظرات، پيشنهادها و مقالات ارزشمند اعضاي هيات علمي، پژوهشگران و دانشجويان فعال مؤسسات و مراکز دانشگاهي در زمينه‌هاي مطالعه و برنامه‌ريزي، شيوه‌هاي مطالعه مؤثر، راه‌هاي مقابله با استرس و اضطراب، روان‌شناسي کنکور، عوامل مؤثر در موفقيت، معرفي رشته‌هاي دانشگاهي، زمينه‌هاي اشتغال‌زايي و کارآفريني و … که مي‌تواند براي داوطلبان آزمون‌هاي سراسري ورود به دانشگاه‌ها مفيد باشد، خواهد بود.

اين هفته‌نامه، انتظار دارد با همکاري و همياري اين عزيزان، بتواند با استفاده از مطالب علمي ارسالي در موضوعات پيشگفته، نقش خود را، که ياري رساندن مداوم به داوطلبان آزمون‌هاي سراسري در تمام ايام سال است، به خوبي ايفا نمايد.

شايسته است که مطالب ارسالي، برگرفته از پژوهش‌ها و جست و جوهاي شخصي يا حاصل ترجمه آنها از منابع معتبر علمي باشد. بديهي است که ذکر منابع و مراجع تاليف يا تدوين يا ترجمه مقالات، الزامي است.

ضمناً به اطلاع مي‌رساند که اين نشريه، در حک و اصلاح يا خلاصه کردن مقالات و جستارهاي ارسالي در موضوعات ياد شده، و همين طور درج يا عدم درج آنها در نشريه، آزاد است. 

آدرس ايميل: peyk@sanjesh.org 

 

 

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید