موضوعات

نقـــش مهم توســعه هنـــرستان های فنـــی حرفــــه ای و کاردانـــش در رونــق تــولیــد؛ فضای آموزش های مهارتی در کشور باید توسعه یابد.

 

-هرچه تعداد تربیت شدگان آموزش های مهارتی در هنرستان ها افزایش یابد، زمینه تولید و فعالیت بیشتر در این حوزه بیشتر خواهد شد؛ لذا «توسعه هنرستان ها» در سراسر کشور، نقش مهمی در رونق تولید خواهد داشت.

– افزایش مهارت آموزی در تراش سنگ های قیمتی در شهر مشهد، با توجه به ظرفیت های اقتصادی و معدنی آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ لذا باید هر چه سریع تر دغدغه فعالان عرصه گوهرسنگ ها مبنی بر محدودیت صادرات زیورآلات و سنگ های قیمتی پیگیری و برطرف شود.

 آقای حاتمی از فعالان و صاحب نظران حوزه اقتصادی، انسانی خالص و مخلص است که تاکنون با همت وی چندین پروژه آموزشی در مشهد ساخته و به بهره برداری رسیده است و حال آن که در گمنامی، حاضر نیست فعالیت تبلیغاتی انجام دهد و تنها برای خدا و مردم کار می کند.

شایان ذکر است؛ مجتمع آموزشی ورزشی المهدی(عج) مشهد در منطقه حاشیه نشین شهرک شهید رجایی مشهد در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع با زیربنای پنج هزار و ۶۰۰متر با امکانات ورزشی از جمله استخر، سالن های ورزشی چندمنظوره و دیگر امکانات و تجهیزات با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰میلیارد ریال ساخته شده است. تنها در همین منطقه ۱۱۰هزار دانش آموز مشغول تحصیل هستند که باید دغدغه آن ها در خصوص تأمین امنیت و توسعه منطقه، برطرف و فضایی مملو از آرامش برای آنان فراهم شود.

—————————————————————–

*ماخذ : اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از مجتمع آموزشی المهدی(عج) و هنرستان شهید چراغچی، در حاشیه شهر مشهد ( به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش )

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید