اولیای گرامی، با سلام و احترام،
در ابتدا از حضور ارزشمند شما در جلسه روز جمعه و طرح نظراتتان و شنیدن دیدگاه مسئولان، صمیمانه سپاسگزاریم.
در حال حاضر، اولویت اصلی مؤسسه، ایجاد فضایی آرام و مناسب جهت برگزاری امتحانات دانشآموزان عزیز پایههای دهم و یازدهم و فراهم نمودن شرایط مناسب برای برگزاری مرحله دوم کنکور است. در جلسهای هم که با ریاست محترم منطقه و کارشناسان مربوطه برگزار شد، بر این موضوع تأکید شده است.
با وجود گذشت زمان کوتاه از چالش پیشآمده، به لطف خداوند و تلاش مستمر، کادر آموزشی و اجرایی مؤسسه در حال تکمیل و سازماندهی است.
به شما اطمینان می دهیم که ما در برابر تخلف و بیاخلاقی کوتاه نمیآییم و اجازه نمیدهیم زحمات شما و فرزندانتان بیثمر بماند.
یادآور می شود بر اساس گفتگوهای انجامشده در جلسه قبل، اولیای محترمی که مایل به ثبتنام هستند، میتوانند از روز سهشنبه، ۲۳ اردیبهشت به واحد مالی اداری واقع در دبیرستان دوره اول قلهک مراجعه فرمایند.
همچنین، والدین گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات خود میتوانند روز پنجشنبه، از ساعت ۱۱ در سالن اجتماعات واحد قلهک حضور یابند.
با احترام و سپاس، مؤسسه علمی فرهنگی دانش