موضوعات

پاسخ به سوال ( عمومی هدایت تحصیلی- شماره ۱۵1) : آماده سازی برگه های ضمیمه هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم، شامل ” گواهی هدایت تحصیلی” و “نمون برگه شماره 1 ” آیا تنها برای مدارس دولتی لازم است یا برای تمام مدارس ؟؟؟ 

1- هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم

سوال:

برای هدایت تحصیلی دانش آموزان از پایه نهم به پایه دهم؛ درجلسه مدیران مدارس دولتی، برگه هایی تحت عنوان روند ثبت نام دانش آموزان پایه دهم تحویل شده است!؟
باتوجه به متن نمون برگ های موجود دراین مجموعه دستور العمل و بخشنامه های قبلی با نام های ” گواهی هدایت تحصیلی” و “نمون برگه شماره 1 ” که در آن به ظرفیت رشته محل و محدوده جغرافیایی اشاره شده است، آیا تکمیل این دو نمون برگ به ضمیمه برگ هدایت تحصیلی، تنها برای معرفی دانش آموز به مدارس دولتی است که در لیست های ارسالی برای آن ها ظرفیت تعیین شده است؟؟؟!
به عبارت دیگر؛ برای ثبت نام دانش آموز در پایه دهم در سایر مدارس مانند غیر دولتی، نمونه دولتی، شاهد،تیزهوشان،ماندگار و فرهنگ، آیا همان یک برگ اصلی هدایت تحصیلی(به شرط اولویت مجاز) کافی است؟؟؟!

پاسخ:

به نام خدا
وباسلام

بله ؛ تنها برگ هدایت تحصیلی که اولویت های رشته ها ی مجاز در آن ذکر شده است برای مدارس مذکور درسوال ( یعنی مدارسغیر دولتی، نمونه دولتی، شاهد،تیزهوشان،ماندگار و فرهنگ) کفایت مي کند و بقيه موارد مربوط به مدارس دولتی مي باشد.

————————————————————————————————————————————
براساس بخشنامه ها و دستورالعمل های ارسالی از طرف اداره کل آموزش و پرورش تهران و با پرس و جو از واحد مشاوره آموزش وپرورش منطقه 3 تهران( کارشناس مسئول واحد مشاوره: سرکار خانم شامانی)

 

با آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمامی دانش آموزان گرامی و همکارن محترم approval
مرکز مشاوره موسسه فرهنگی دانش
ج . ابراهیمی

 

 

دیدگاه‌های این مطلب