موضوعات

تمامی تــــدابیــر بهــــداشتی برای بازگشــــایی حضـــــــــوری مــــــــــــــدارس در مــــــــهـــــــرمـــاه صــــورت گرفــتــــه است / خانواده ها نگران حضور فرزندانشان در مدارس نباشند

 بازگشایی مدارس و ارائه آموزش حضوری از اول مهرماه 

 

نگرانی برخی خانواده ها از حضور دانش آموزان در مدارس :

 – جایی برای نگرانی خانواده ها برای حضورشان فرزندانشان در مدارس وجود ندارد چون هیچ کاری در آموزش و پرورش، بدون هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا درخصوص بازگشایی مدارس، انجام نخواهد شد و تمام ملاحظات و تدابیر بهداشتی لازم برای بازگشایی مدارس، درنظر گرفته شده است؛ 

 

 طرح واکسیناسیون فرهنگیان و زمان بازگشایی مدارس :خوشبختانه طرح واکسیناسیون فرهنگیان، با استقبال همکاران فرهنگی روبرو شده و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است. طبق هماهنگی های صورت گرفته با ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، طرح واکسیناسیون همکاران فرهنگی، تا اواخر مردادماه در سراسر کشور، ادامه خواهد داشت.

 در این طرح، قرار است؛ رانندگان سرویس‌های مدارس، مربیان مهدهای کودک و هر فردی که در مجموعه آموزش و پرورش و در کادر مدرسه فعالیت دارد، واکسینه شود.

در پاسخ به این سوال که واکسیناسیون فرهنگیان اجباری است یا اختیاری باید گفت که  آموزش و پرورش تمهیدات لازم برای واکسینه کردن تمام فرهنگیان را فراهم کرده ایم و از سوی دیگر با توجه به حضوری بودن مدارس، توصیه می‌شود همکاران محترم حتماً واکسن بزنند تا سلامت خود و دانش آموزان را تضمین کنند.

 

 ضرورت بازگشایی مدارس به عنوان یک نیاز اساسی :

دور بودن طولانی مدت دانش‌آموزان از مدارس تبعات و آسیب‌های جدی به دنبال دارد؛ لذا مطابق پروتکل های وزارت بهداشت، بازگشایی مدارس از اول مهرماه انجام خواهد شد.

———————————————————————————————————————————————————————————

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش (گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش)

#آموزش_و_پرورش#اخبارواطلاعیه#تعلیم_و_تربیت#پرورشی#آموزشی#

#بهداشت_و_سلامت#بهداشت_روانی#مدرسه#آیین_نامه_و_دستورالعمل#بازگشایی_مدارس

#کرونا#آموزش_مجازی#آسیب_فضای_مجازی#آسیب_دوره_کرونا#کرونا_فرصت_ها_و_تهدیدها

#کرونا_و__یادگیری#کرونا_و__افت_تحصیلی#هدایت_تحصیلی#مشاوره_تحصیلی#جبران_افت_تحصیلی

#مشاوره_تحصیلی#تحصیل_حضوری#دوره_دبستان

#دوره_دبیرستان#هنرستان#فنی_و_حرفه_ای#کار_دانش#مسئولیت_پذیری

#دفترمشاوره_موسسه_فرهنگی_دانش

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید