موضوعات

ثبـــت پایـــگاه های تابستـانی مدارس در سامـانه همـگام

 مدیران مدارس باید پایگاه های تابستانی، پایگاه خود را در سامانه همگام ثبت کنند.

فرصت ثبت اطلاعات پایگاه ها در سامانه همگام رو به اتمام است و لازم است مدیران محترم پایگاه های تابستانی شامل مدارس متقاضی، کانون های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن ها، مرکز و هسته های مشاوره، پژوهش سراها، مجتمع ها و سالن های ورزشی و کلیه فضاهایی که در تابستان امسال قرار است به عنوان پایگاه تابستانی به دانش آموزان خدمات ارائه بدهند اطلاعات پایگاه و کلاس های موردنظر خود را در سامانه همگام ثبت کنند.

 در صورتی که مدیری اطلاعات لازم درخصوص سامانه همگام را ندارد و یا برای ثبت پایگاه مشکل دارد، می بایست با همکاری کارشناسان فنّاوری منطقه و شهر خود، مشکل را رفع کند.

اطلاعات پایگاه های ثبت شده در همگام استخراج و در اختیار سامانه شاد قرار می گیرد تا کلاس های مجازی تابستانی در سامانه شاد همانند کلاس های مدارس تشکیل شود.

مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و معاونان پرورشی و تربیت بدنی باید زمینه تسریع ثبت اطلاعات پایگاه ها در سامانه همگام را فراهم کنند.

افتتاحیه پایگاه های اوقات فراغت تابستانی 5 تیرماه سال جاری برگزار خواهدشد.

————————————————————————————————————————————————————————————–

 علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی در گفت و گو با روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی

#آموزش_و_پرورش#پرورشی_فرهنگی#برنامه_تابستانی#اوقات_فراغت#تعلیم_و_تربیت#مهارت

#مدرسه#دوره_دبستان#دوره_دبیرستان#آیین_نامه_و_دستورالعمل#اخبارواطلاعیه#سامان_همگام#شبکه_شاد #دفترمشاوره_موسسه_فرهنگی_دانش

 

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید