موضوعات

آموزش مقام‌های موسیقی نواحی، فیلم نامه نویسی و نقالی در کانال شاد اداره کل فرهنگی هنری، اردوها

کانال اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی به منظور بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان اقدام به بارگذاری فیلم های آموزشی کرده است.

در ایامی که بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی نیز به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به دنبال غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

به همین منظور اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی در کانال اختصاصی خود در شبکه شاد اقدام به بارگذاری یک سری فیلم‌های کوتاه آموزشی کرده است تا دانش آموزان و اولیا آنان از این فیلم‌های آموزشی استفاده کنند.

در این بخش می‌توان فیلم‌هایی مربوط به آموزش موسیقی نواحی، فیلم‌نامه نویسی، نمایشنامه نویسی، نقالی ساخت عروسک‌های نمایشی، کاریکاتور، نقاشی آبرنگ، هنرهای دستی تجسمی و موارد بسیار دیگری را مشاهده کرد.

همه این فیلم‌ها به وسیله مدرسان کانون‌های فرهنگی تربیتی، فرهنگیان و دانش آموزان تهیه شده است که پس از مرحله صحت سنجی و بررسی کیفیت ویدئوها در شبکه شاد بارگذاری شده است.

برای مشاهده کانال اختصاصی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهی پرورشی می‌توانید پس از نصب نرم افزار شاد وارد کانال‌های آموزش و پرورش، کانال‌های پرورشی و کانال اختصاصی را انتخاب و عضو شوید.
———————————————————————————————–
مأخذ: گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ( https://www.medu.ir/fa/news/item/1191083/?ocode=100010876 )

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید