موضوعات

کلاس‌ها تا اتمام محتواهای آموزشی ادامه و آموزش جریان دارد

– امکان فاصله گذاری اجتماعی وجود دارد لذا امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود مگر اینکه مجددا وزارت بهداشت و آموزش پزشکی پروتکل سختگیرانه‌تری را ضروری بداند.

 

– برای پایه دوازدهم به دلیل شرکت در کنکور تمهیداتی در نظر گرفته شده است و به این علت که امتحانات نهایی حدود سه هفته طول می‌کشد، سه هفته پس از پایان امتحانات نهایی پایه دوازدهم  کنکور برگزار خواهدشد.

– بخش عمده آموزش پایه دوازدهم در نیمه دوم سال ۹۸انجام شده است و قبل از اسفند ماه بخش مهمی از دروس تمام شده است و برای اینکه دانش آموزان بتوانند در اردیبهشت ماه دروس خود را مرور کنند، بدون تاخیر در زمان آموزشی برگزاری امتحانات این دانش آموزان را پیگیری می‌کنیم.

 

– مصمم هستیم محتوای پیش بینی شده برای هر پایه تحصیلی آموزش داده شود و امتحانات پس از پایان اتمام دوره آموزشی برگزار خواهد شد .

 

– با توجه به ارزیابی معلمان از برنامه‌های آموزشی و با لحاظ آموزش‌های تلویزیونی و تلا ش‌های مسئولانه و خلاقانه معلمان در فضای مجازی قبل از راه اندازی شبکه شاد، مدیران و معلمان می‌بایست پس از ارزیابی از بخش‌های آموزش داده شده برای ادامه برنامه درسی تا آموزش کل محتوای دروس از طریق روش‌های معرفی شده اقدام کنند و بنا به حذف محتوای آموزشی نداریم.

 

– بازگشایی مدارس تابع سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است.  در جلسه آتی ستاد امکان بازگشایی مدارس بررسی خواهد شد و متناسب با ملاحظات وزارت بهداشت تصمیم‌گیری می‌شود.

 

– بازگشایی مدارس بستگی دارد به اینکه چه زمانی امکان تشکیل کلاس وجود دارد. اما چه امکان تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری باشد و چه نباشد، محتوای آموزشی حتماً از همین مسیر و مسیرهای جایگزینی که پیش بینی شده است به انجام خواهد رسید.

 

– از اینکه تمام دانش آموزان ممکن است به دلایلی امکان دسترسی به شبکه شاد را نداشته باشند آگاه هستیم و برای استمرار آموزش این دسته از افراد هم برنامه داریم که پس از مشخص شدن دقیق از روش‌های جایگزین استفاده می‌شود.

—————————————————————————————————————–

 وزیر آموزش و پرورش در گفتگو مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی

مأخذ ://www.medu.ir/fa/news/item/1157392/?ocode=100010876

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید