موضوعات

پاسخ به سوال هدایت تحصیلی ( عمومی – شماره222) : شـرایط و ضـوابط ثبت نام پذیرش رشته های دانشگاهی بـراسـاس سوابـق تحصیلی دانشگاه آزاد برای کنکور98 (سال تحصیلی 99-98) چگونه است؟

پاسخ تفصیلی این سوال را با ارایه مستندات و ضمائم آن بعد از پاسخ کوتاه، با دقت و حوصله بخوانید و در صورت سوال و ابهام با ما تماس بگیرید. اگر تصاویر زیرمبهم و تار بود، بر روی آن کلیک کنید. همچنین برای ملاحظه دفترچه راهنمای ثبت نام  و انتخاب رشته، به پست معرفی کتاب و متون و نیز پست آیین نامه و دستورالعمل ها مراجعه کنید.

پاسخ کوتاه:

پذیرش بر اساس صرفاً سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد همانند دانشگاه های دولتی قابل انجام بوده و با ورود به صفحه تعریف شده در سامانه  دانشگاه آزاد تا 6 شهریور ثبت نام در رشته مورد علاقه و به شرط داشتن شرایط لازم و با اولویت های تعریف شده ، امکان پذیر خواهد بود. برای کسانی که معدل کتبی دیپلمشان(امتحان نهایی) بالا بوده و تصمیم قطعی دارند که فقط از طریق ضوابط مربوط به پذیرش سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شده و ادامه تحصیل دهند، نیازی هم به ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری که در تیر ماه هر سال برگزار می شود ، نیست. شرح پاسخ به این سوال :

مستندات و ضمائم :

*جدول رشته محل هاي پذيرش با سوابق تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي :

Azad-Reshte mahl – SavAbegh tahsili 98-99

*متن دفترچه پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی 99-98 :

kArshenAsi peyvaste-AzAd-savAbegh tahsili-98-99

*متن دفترچه پذیرش براساس سوابق تحصیلی کاردانی نا پیوسته دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی 99-98 :

kArdAni nApeyvaste-AzAd-savAbegh tahsili-98-99

*صفحه ورود دانشگاه آزاد برای ثبت نام »»»  https://azmoon.iau.ac.ir/

 

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید