موضوعات

حذف کتاب‌های کمک درسی از دوره ابتدایی اولویت آموزش و پرورش

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از ایلنا، عباسعلی باقری، در مراسم آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های توسعه هر کشوری آموزش و پرورش آن کشور به ویژه در سنین پایین است، گفت:
-کشورهای توسعه یافته آموزش پیش از دبستان را بیش از دیگر دوره‌ها مورد توجه قرار می‌دهند. هر کشوری که مسیر توسعه را طی کرده، این مسیر را از تعلیم و تربیت آغاز کرده حتی مسائل اقتصادی امروز اگر قرار است حل شود باید تعلیم و تربیتی مناسب داشته باشیم.

– باید خانواده‌های توانمندی داشته باشیم که بتوانند تعلیم و تربیت را که وظیفه اصلی خانواده است به خوبی انجام دهند. همچنین مدارس توانمندی داشته باشیم که بچه‌ها را برای زندگی امروز آماده کنند و تا وقتی که این موضوعات محقق نشود، قطعا پیشرفت نیز حاصل نخواهد شد.

باقری تاکید کرد: اولویت آموزش و پرورش شهر تهران حذف آزمون‌های درسی، کتاب‌های کمک درسی از دوره ابتدایی است و این اولویتی است که انشاالله در سال جدید تحصیلی آن را دنبال می‌کنیم.


منبع : http://www.medu.ir/fa/news/item/697051/?ocode=100010876 ( انتخاب بخشی از خبر و ویرایش توسط : دفترمشاوره موسسه فرهنگی دانش)

دیدگاه‌های این مطلب