رد کردن لینک ها

اردوی حرم حضرت عبدالعظیم

اشتراک گذاری

یکشنبه 12 مرداد 93

یکی دیگر از اردوهای تهران گردی . این بار حرم حضرت عبدالعظیم در شهر ری . قرار ساعت هشت و ربع بود ولی تا نزدیک ساعت 9 کم کم بچه ها توی واحد قلهک جمع شدند . و بعد هم همه صاف رفتند توی مترو …

مترو شهر ری که رسیدیم دوباره باید یک اتوبوس سوار می شدیم تا حرم .

از بازارچه روبروی حرم رد شدیم و به حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام رسیدیم . اول از همه هم توی حیاط ایستادیم و عکس گرفتیم …

بعد نوبت رصدخانه و موزه آستان عبدالعظیم شد .

بعد از بازدید هم یکی از مسؤولین آستان کمی از حضرت عبدالعظیم برای بچه ها گفت و چند تا جایزه …

نزدیک ظهر بود . رفتیم سر قبر « طیب » . و بعد هم زیارت . زیارت حضرت عبدالعظیم ، حضرت حمزه برادر امام رضا و حضرت امامزاده طاهر علیهم السلام …

بعد از زیارت قرار بود برویم زمین فوتبال که آقای نورعلی گفت زمین را داده اند به خانم ها و برنامه فوتبال لغو شده . بچه ها هم خسته شده بودند . پس به اتفاق آرا قرار شد برویم ناهاری بخوریم و بعد راهی شویم . ناهار را توی همان غذاخوری آستان خوردیم .

بعد هم کشان کشان رفتیم توی بازارچه سنتی و زیر آفتاب داغ سوار اتوبوس شدیم و دوباره مترو …