اردوی تفریحی ورزشی چمران-پایه نهم

روز دوشنبه در تاریخ 24 و 25 دی ماه اردوی تفریحی و ورزشی برای بچه ها بعد آزمون های ترم اول تدارک دیده شده بود که هم ی رفع خستگی باشه بعد از امتحانات هم انرژی بگیریند برای ترم جدید،برنامه به این ترتیب بود که صبح دوشنبه حرکت کردیم به سمت سالن ورزشی چمران واقع در حکیمیه که دو سانس در دو سالن در اختیار داشتیم که بچه ها به گروه های بسکتبال،فوتبال،هندبال،والیبال و بدمینتون تقسیم شدند.
بعد سالن به سمت اردوگاه چمران در زعفرانیه حرکت کردیم، دانش آموزان در اونجا ناهار خوردند و بعد در محل اسکان وسایل خود را قرار دادند و به بازی های گروهی مثل مافیا،استوژیت و … تا وقت نماز که نماز جماعت برگزار شد و شام صرف شد و بخشی از فیلم کلاس نقد فیلم نمایش داده شد و دوباره به بازی های گروهی مشغول شدند و ی بازی سنتی جالب به نام گانیه .
روز بعد سه شنبه صبح بعد از صرف صبحانه به سمت تله کابین و سورتمه توچال حرکت کردیم که بچه ها در اونجا به دو گروه تقسیم شدند،عده ای تله کابین رفتند که هوای بسیار دلچسبی بود و برف هم اومده بود و بچه ها برف بازی هم کردند و سپس به سورتمه رفتند.

مطالب مرتبط

شرکت اپل

شرکت اپل

داستان تأسیس اپل در سال ۱۹۷۱، استیو وزنیاک ۲۰ ساله و استیو جابز ۱۶ ساله رویای تأسیس یک شرکت مشترک را داشتند. در سال ۱۹۷۷، آن‌ها اولین نمونه کامپیوترهای اپل را در گاراژ خانه جابز...

0 دیدگاه

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *